ششمین محموله واکسن «اسپوتنیکوی» وارد کشور شد
کد خبر: ۳۱۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

ششمین محموله واکسن کرونای روسی اسپوتنیکوی امروز وارد تهران شد.به گزارش ایسنا و بنابر اعلام کانال تلگرامی وبدا، ششمین محموله واکسن کرونای اسپوتنیکوی، به میزان ۱۰۰ هزار دُز، امروز(2 اردیبهشت ماه) وارد تهران شد.
گفتنی است که پیش از این نیز به گفته دکتر سید حیدر محمدی- مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو - ۵۲۰ هزار دُز اسپوتنیکوی وارد کشور شده بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین