واکنش جهانگیری به حملهها علیه تیم مذاکره کننده
کد خبر: ۳۱۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

معاون اول رئیس جمهوری در واکنش به افزایش حملههای سیاسی علیه تیم مذاکره کننده و وزیر امور خارجه، تاکید کرد:حمله به تیم مذاکره کننده و دکتر ظریف در شرایطی که در حال مذاکراتی تا این حد حساس هستیم، مثال شلیک به پای خود است.به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:
«حمله به تیم مذاکره کننده و دکتر ظریف در شرایطی که در حال مذاکراتی تا این حد حساس هستیم، مثال شلیک به پای خود است. رقابت انتخاباتی به هر قیمتی سیاست نیست. به مصالح ملی ایران فکر کنید و صبور باشید.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین