استفاده مدیران و اعضای شورای شهر آبادان از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان/شناسایی خاطیان به دلیل استفاده از ماسک، امکان نداشت
کد خبر: ۳۱۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: متأسفانه تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر نام خود را در لیست پاکبانان دریافت کننده واکسن کرونا قرار دادند و از سهمیه آنها برای ایمن کردن خود استفاده کردند.

ایلنا: شکرالله سلمان زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا بر اساس دستورالعملهای وزارت بهداشت صورت میگیرد و علوم پزشکی آبادان نیز سعی کرده که بهطور کامل این دستورالعملها را رعایت و اجرایی کند.او با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا به پاکبانان یکی از اولویتهای ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و درمان است، افزود: با هماهنگی شهرداریها هر روزه لیستی برای مراکز بهداشت شهرستانها ارسال میشد و بر اساس این لیست، افراد واکسن را دریافت میکردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: متأسفانه تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر نام خود را در لیست پاکبانان دریافت کننده واکسن کرونا قرار دادند و از سهمیه آنها برای ایمن کردن خود استفاده کردند.
وی در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: افراد ماسک زده بودند و امکان شناسایی آنها برای پرسنل بهداشت مقدور نبوده و بر اساس لیست ارسال شده اقدام به تزریق واکسن کردند.
گفتنی است که؛ هنوز اسامی این افراد منتشر نشده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین