بایدن: هرگز نباید از برجام خارج می شدیم / هنوز برای نتیجه گیری درمورد مذاکرات وین زود است / از حضور ایران در مذاکرات غیرمستقیم با ما و شرکایمان خوشحالیم
کد خبر: ۳۱۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه اظهارات خود اضافه کرد، با این وجود خوشحالیم که ایران همچنان به مشاركت در گفتوگوها ادامه میدهد، در گفتوگوهای غیر مستقیم با ما و با شرکای ما بر سر چگونگی حرکت به جلو و آنچه برای بازگشت ما به برجام لازم است، به طوری که ما دوباره بخشی از آن باشیم.

جو بایدن، رییس جمهوری ایالات متحده، برنامه ایران برای غنیسازی اورانیوم با خلوص ۶۰ درصد را، در حالی که آمریکا و ایران در حال مذاکره غیرمستقیم برای احیای توافق هستهای ۱۳۹۴ هستند، «غیرکمککننده» خواند.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ جو بایدن که در کنفرانس خبری در کاخ سفید با نخست وزیر ژاپن صحبت میکرد، در پاسخ به پرسشی در خصوص اقدام ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اظهار داشت، ما از (اقدام) ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی حمایت نمیكنیم و به نظر ما اصلا کمکی نمیکند. این اقدام برخلاف توافق (برجام) است.
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه اظهارات خود اضافه کرد، با این وجود خوشحالیم که ایران همچنان به مشاركت در گفتوگوها ادامه میدهد، در گفتوگوهای غیر مستقیم با ما و با شرکای ما بر سر چگونگی حرکت به جلو و آنچه برای بازگشت ما به برجام لازم است، به طوری که ما دوباره بخشی از آن باشیم.
جو بایدن بار دیگر تاکید کرد که به نظر او آمریکا «هرگز نباید از این توافق خارج» میشد .
رئیس جمهوری آمریکا گفت، من فکر میکنم هنوز برای نتیجهگیری درباره (این مذاکرات) زود است، اما ما همچنان در حال مذاکره هستیم.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین