کیهان: تاسیسات هسته ای «دیمونا» در اسرائیل را بزنید / غنی سازی ۶۰ درصدی که جواب آنها نیست
کد خبر: ۳۱۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

کیهان نوشت: پاسخ اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی ایران، انجام اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی رژیم صهیونیستی است. نه اینکه ما استفاده از حقوق و صلاحیتهای داخلی را به عنوان واکنش ایران به اعمال دشمنی اسرائیل سند بزنیم.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، این روزنامه در ادامه نوشت: متأسفانه رئیسجمهور با طرح این مسئله که پاسخ ما نصب موتورهای نسل ۶ و آغاز غنیسازی ۶۰ درصد است، در واقع اعلام کرد اقدام متقابلی علیه اسرائیل در کار نخواهد بود! این پالس غلط میتواند منشأ اقدامات ضدامنیتی جدید دشمنان علیه تأسیسات حساس و افراد متخصص ایرانی باشد.
البته جمهوری اسلامی دستبسته نیست و پاسخ متناسب را دنبال میکند. براساس فرمول «چشم در برابر چشم» و «تهدید متقابل و همطراز»، در پاسخ به حادثه نطنز، ایران باید اقداماتی را علیه تأسیسات «دیمونا»ی اسرائیل به اجرا بگذارد چرا که واکنش در هیچ سطح دیگری همطراز و بازدارنده نخواهد بود. واکنش ایران باید اولاً داخل رژیم اسرائیل و ثانیاً تأسیسات هستهای آن را هدف قرار دهد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین