وزارت خارجه: ۷ صیاد ایرانی گرفتار در کومور آزاد شدند / آنها پنجشنبه گذشته به ایران بازگشتند
کد خبر: ۳۱۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

سخنگوی وزارت امور خارجه از آزادی هفت صیاد ایرانی خبر داد و گفت: این صیادان که در کومور بودند پنجشنبه گذشته به وطن بازگشتند.به گزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت امور خارجه، سعید خطیبزاده اظهار کرد: با تلاش و اقدامات وزارت امور خارجه ۷ نفر از صیادان بلوچ که به دلیل طوفان، در اسفندماه سال گذشته در سواحل کومور توسط گارد ساحلی نجات یافته و به این کشور منتقل شده بودند، آزاد شدند و پنجشنبه هفته گذشته به وطن بازگشتند.
سخنگوی وزارت امور خارجه از اقدامات بشردوستانه و مساعدت دولت و ملت کومور در این خصوص تشکر و قدردانی کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین