جزئیات «دورکاری» کارمندان: در شهرهای نارنجی یک سوم کارمندان / در شهرهای قرمز از جمله تهران تا ۵۰ درصد
کد خبر: ۳۱۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۹

باشگاه خبرنگاران جوان: در شهرهای قرمز از جمله تهران مشاغل ضروری تا ۵۰ درصد میتوانند به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند.بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای نارنجی یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دورکاری فعالیت کنند در واقع ۷۰ درصد کارمندان به صورت حضوری فعالیت می کنند و در سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند.
در شهرهای قرمز از جمله تهران مشاغل ضروری تا ۵۰ درصد میتوانند به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا میکند و در سایر اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه میدهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.
اجرای مصوبات ستادملی کرونا لازمالاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهرهای نارنجی و قرمز به تمامی دستگاههای ابلاغ شده و بر اجرای آن نیز نظارت خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین