|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۴۰

تبریز، مشهد، و قم هم نارنجی شدند / شمار شهر‌های نارنجی به ۱۱۹ رسید / ۴۶ شهر قرمز / تعداد مبتلایان در تمامی استان‌ها بجز خوزستان افزایشی است

کد خبر: ۳۱۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
در نقشه رنگی شهرستان‌های کشور که ۱۳ فروردین در اپلیکیشن ماسک قرار گرفت، تبریز، مشهد، سمنان، قم، سنندج، گرگان و ساری نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفتند که به این ترتیب شهر‌های نارنجی کشور به ۱۱۹ شهر رسید.

شمار شهرستان‌های قرمز به ۴۶ و شهر‌های نارنجی کشور به ۱۱۹ شهر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در نقشه رنگی شهرستان‌های کشور که ۱۳ فروردین در اپلیکیشن ماسک قرار گرفت، تبریز، مشهد، سمنان، قم، سنندج، گرگان و ساری نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفتند که به این ترتیب شهر‌های نارنجی کشور به ۱۱۹ شهر رسید.

همچنین شهرستان‌های قرمز به ۴۶ شهر افزایش یافت.

بنابر اعلام وزارت‌ بهداشت، هم‌اکنون ۲۴۶ شهرستان در وضعیت زرد هستند و تنها ۳۷ شهرستان در وضعیت آبی باقی مانده‌اند.

ضمن اینکه تعداد مبتلایان در تمامی استان‌های کشور بجز خوزستان با سرعت رو به افزایش است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین