دو زندانی ایرانی باقیمانده در تاجیکستان به ایران بازگشتند
کد خبر: ۳۱۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

سفیر ایران در تاجیکستان از بازگشت دو زندانی ایرانی باقیمانده در تاجیکستان به ایران خبر داد.به گزارش ایسنا، محمدتقی صابری در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:
«متعاقب ملاقات وزیر امور خارجه کشورمان با جناب آقای امامعلی رحمان رییس جمهور محترم تاجیکستان عصر امروز دو زندانی ایرانی باقیمانده در تاجیکستان به ایران بازگشتند.
همزمان، با پیگیری وزارت امور خارجه و موافقت مقامات محترم قضایی کشورمان یک زندانی تاجیک نیز به کشورش منتقل شد.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین