بهشت زهرا(س) فردا فقط برای تدفین اموات باز است/شهروندان عادی مراجعه نکنند
کد خبر: ۳۱۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) اعلام کرد که بهشت زهرا (س) روز ۱۳ فروردین در جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی صرفا برای امور تدفین متوفی باز است.سعید خال در گفتوگو با ایسنا گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیل بودن کلیه پارکها و بوستانهای شهر تهران در روز طبیعت (۱۳ فروردین) ، سازمان بهشت زهرا(س) نیز در جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی و جلوگیری از هر گونه تجمع، تنها جهت تدفین متوفیات و پذیرش شهروندان متألم و داغدار تهرانی صرفا برای امور تدفین متوفی باز است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین