|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۵۱

بایدن: یک سال است که نگران سند همکاری ایران و چین هستم

کد خبر: ۳۱۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
بایدن در پاسخ به این سئوال که «چقدر نگران توافق چین با ایران هستید؟» اظهار داشت: «من یک سال است که نگران آن هستم.»لازم به ذکر است که روز یکشنبه، ظریف و وانگ یی وزرای خارجه ایران و چین سند همکاری تهران - پکن را امضا کردند.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به امضای سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین واکنش نشان داد و آن را نگران کننده خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ بایدن در پاسخ به این سئوال که «چقدر نگران توافق چین با ایران هستید؟» اظهار داشت: «من یک سال است که نگران آن هستم.»

لازم به ذکر است که روز یکشنبه، ظریف و وانگ یی وزرای خارجه ایران و چین سند همکاری تهران - پکن را امضا کردند.


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین