|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۰:۵۴

مجیدی به دلیل ابتلا به کرونا بستری شد

کد خبر: ۳۱۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

 کمک سرپرست و مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال که مبتلا به ویروس کرونا شده بود، در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرزاد مجیدی کمک سرپرست و مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال که مبتلا به ویروس کرونا شده بود، در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

 
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین