تهیهکننده «دیرین دیرین» به علت ابتلا به کرونا درگذشت
کد خبر: ۳۱۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

محمد ابوالحسنی، تهیهکننده انیمیشن «دیرین دیرین» که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، روز شنبه (۷ فروردینماه) درگذشت.به گزارش ایسنا، محمد ابوالحسنی که از چند روز پیش به دلیل ابتلا به کرونا به بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه کرده بود، روز شنبه (۷ فرودین ماه) دار فانی را وداع گفت.
سعید الهی، مجری تلویزیون با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود، این خبر را تایید کرده است.
همچنین علی درخشی، کارگردان مجموعه «دیرین دیرین» سه روز قبل از بستری شدن محمد ابوالحسنی خبر داد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین