|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۲:۲۱

حسینی کیا، نماینده مجلس: محدودسازی شبکه های اجتماعی باید در اولویت قرار بگیرد

کد خبر: ۳۱۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

 سید جواد حسینی کیا، نماینده مجلس در توییتر خود نوشت: «هشدار مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی تلنگری به برخی از مسئولین کم خرد بود.

بحث لزوم محدود سازی برخی از شبکه های اجتماعی که هیچگونه نظارتی بر آن ها امکان پذیر نیست باید در اولویت قرار بگیرد تا انشالله بسترهای مناسب برای ایجاد شبکه های اجتماعی داخلی فراهم گردد.»
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین