ظریف:دوستی ایران و پاکستان پاینده باد
کد خبر: ۳۱۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱

وزیر امورخارجه کشورمان، فرارسیدن شصت و پنجمین سالگرد استقلال پاکستان را گرامی داشت.به گزارش ایسنا، این دیپلمات عالی رتبه کشورمان، در توئیتی در این ارتباط نوشت :"۶۵ سال پیش در چنین روزی، پاکستان نخستین جمهوری اسلامی در جهان نام گرفت.
ما مفتخریم که پاکستان را در زمره همسایگان برادر و نزدیک خود بدانیم و مشتاق همکاری مشترک برای توسعه روابط بین دولتها و ملتهایمان هستیم.
دوستی ایران و پاکستان پاینده باد."
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین