افزوده شدن ۲ شهر دیگر خوزستان به وضعیت قرمز
کد خبر: ۳۱۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزوده شدن دو شهر دیگر در خوزستان به وضعیت قرمز کرونا خبر داد.به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد ابولنژادیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: "مطابق جدیدترین بررسیها، دو شهرستان ایذه و بهبهان در وضعیت قرمز قرار گرفتند.
شلوغی بازارها، افزایش ترددها و دید و بازدیدهای نوروزی از علل اصلی انتشار ویروس در این روزهاست.
ضروری است مردم بیش از پیش رعایت پروتکلهای بهداشتی را جدی بگیرند، هرگونه سهلانگاری و پروتکلشکنی منجر به افزایش شهرهای قرمز میشود."
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین