|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۱۱

همتی: سالی که گذشت سال محک تاب آوری اقتصاد و جامعه بود/ شاهد خروج از رکود و بازگشت رشد مثبت اقتصاد در ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ بودیم

کد خبر: ۳۱۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود نوشت: سالی که پشت سر گذاشتیم، در کنار تمامی سختی هایش به خاطر کرونا و فشاری که از ناحیه تحریم ها به مردم ، خصوصا طبقات ضعیف و کم درآمد جامعه از نظر معیشتی وارد شد ، سال محک تاب آوری اقتصاد و جامعه بود.

علیرغم کاهش دریافتی ارزی بانک مرکزی به رقمی در حد ۱۵ درصد میانگین ۲۰ سال گذشته و کاهش درآمد دولت از این ناحیه، به لطف خداوند و همت مسؤلین و صادرات غیرنفت خام ، نیازهای ضروری کشور تأمین شد و به اعتراف خود آمریکایی ها، فشار حداکثری شکست خورد. بطوری که شاهد خروج از رکود و بازگشت رشد مثبت اقتصاد در ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ بودیم.

امیدوارم، سال ۱۴۰۰، سال ثبات بیشتر بازار، رشد بیشتر تولید ناخالص داخلی و سال کنترل بیشتر تورم در جهت بهبود معیشت و رفاه مردم باشد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین