سخنگوی وزارت خارجه خطاب به عربستان: ۶ سال گذشته است و خیال واهی فتح «سه هفتهای» یمن محقق نشده / زمان آن است که بیدار شوید
کد خبر: ۳۱۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴

سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی نوشت: عربستان سعودی با زیرپا نهادن اصول اخلاقی بار دیگر مردم تحت محاصره و دچار قحطی یمن را بمباران میکند.وی افزود: عربستان باید این کشتار را متوقف نموده و به این جنگ علیه مسلمانان و اعراب پایان دهد. ۶ سال گذشته است و خیال واهی فتح «سه هفتهای» یمن محقق نشده است.
زمان آن است که بیدار شوید.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین