ورودیهای مازندران به روی مسافران بسته شد
کد خبر: ۳۱۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به وضعیت کرونایی و تداوم اعمال محدودیتها، مبادی ورودی استان به روی مسافران بسته شده است.سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت جادههای استان، شرایط جوی محور کیاسر را دارای مه گرفتگی و جادههای ساحلی استان را دارای بارندگی و لغزنده اعلام کرد و خواستار رعایت ایمنی و سرعت مطمئنه در تردد از این محورها شد.
وی همچنین با اشاره به تعطیلی پایان هفته به وضعیت کرونایی و اعمال محدودیتهای ورود در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مبادی ورودی استان به روی خودروهای غیربومی مسدود است.
وی با بیان اینکه جلوی ورود خودروهای غیربومی برای ورود به استان گرفته میشود، قطع زنجیره کرونا را هدف اجرای این طرح اعلام کرد.
سرهنگ قدمی وضعیت ترافیک در محورهای استان را عادی و روان بیان کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین