ویدیو / امام جمعه دزفول: سه بار کرونا گرفتم و شفا یافتم
کد خبر: ۳۱۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
در ویدئویی که از سوی اعضای دفتر خسروپناه امام جمعه موقت دزفول استان خوزستان منتشر شده، او میگوید سهبار کرونا گرفته و با مصرف داروی امام کاظم و امام رضا بهبود یافته و به دیگران هم این دارو را توصیه کرده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
