مقام کاخسفید: آماده تعامل مجدد برای بازگشت دوجانبه به تعهدات برجام هستیم
کد خبر: ۳۱۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

یک مقام کاخ سفید در واکنش به امتناع ایران از پیشنهاد اروپا مبنی بر نشست با آمریکا واکنش نشان داد.یک مقام کاخ سفید گفت که ما از امتناع تهران از گفتگو در مورد توافق هسته ای احساس ناامیدی می کنیم.
این مقام کاخ سفید گفت: «در حالی که ما از پاسخ ایران ناامید شدهایم اما همچنان آماده تعامل مجدد در دیپلماسی معناداری بوده تا بازگشت دوجانبه به پایبندی به تعهدات هستهای حاصل شود.»
وی در ادامه اضافه کرد: با شرکای خود در 1 + 5 رایزنی خواهیم کرد تا راهی برای ادامه مذاکرات با ایران پیدا کنیم.
لازم به ذکر است روزنامه آمریکایی «والاستریت ژورنال» شامگاه یکشنبه در گزارشی به نقل از دیپلماتهای ارشد نوشت که ایران پیشنهاد اتحادیه اروپا برای تنظیم گفتوگوهای هستهای مستقیم با آمریکا را رد کرده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین