سخنگوی کاخ سفید درباره حملات راکتی در عراق: ما ایران را مسئول اقدامات نائبانش میدانیم / پاسخ آمریکا تشنجزا نخواهد بود
کد خبر: ۳۱۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

فارس: سخنگوی کاخ سفید در ادامه درباره حملات راکتی اخیر به منافع آمریکا در عراق گفت: «ما هنوز به ارزیابی نهایی برای انتساب این حملات [به گروهی خاص] نرسیدهام ولی رئیسجمهور دیشب با نخستوزیر [عراق] صحبت کرد. این موضوع بخش مفصلی از رایزنیهای آنها را تشکیل میداد.»وی اضافه کرد: «ما ایران را بابت اقدامات نائبانش مسئول میدانیم و البته، حق خودمان را برای پاسخ دادن [به این حملات] به شکل و در زمان مورد ترجیح خودمان محفوظ میدانیم.»
سخنگوی کاخ سفید در ادامه ادعاهایش گفت پاسخ آمریکا به گونهای خواهد بود که از تشدید تنشها به نحوی که به نفع ایران باشد جلوگیری کند.
منبع: فارس
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین