|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۲:۵۳

سخنگوی وزارت خارجه: ۱+۵ خیلی وقت است وجود ندارد / برای احیای ۵+۱، آمریکا باید تحریمها را بردارد / ترتیب کلیدی این است: تعهد، اقدام، جلسه

کد خبر: ۳۱۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
یادآوری: به دلیل خروج آمریکا از برجام، ۵+۱ وجود ندارد.اکنون تنها ایران و ۴+۱ است.به یاد بیاورید، ترامپ اتاق [برجام] را ترک و تلاش کرد آنرا منفجر کند.حرکات نمادین خوب است. اما برای احیای ۵+۱، آمریکا باید عمل کند: تحریمها را بردارد.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش ه پیشنهاد سه کشور اروپایی برای بازگشت ایران به تعهدات خود در برجام و اقدام مشابه آمریکا، و در نهایت ادامه گفتگو در قالب ۱+۵ در توییتی نوشت: حرکات نمادین خوب است. اما برای احیای ۵+۱، آمریکا باید عمل کند: تحریم‌ها را بردارد. ما نیز پاسخ خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی نوشت:

یادآوری: به دلیل خروج آمریکا از برجام، ۵+۱ وجود ندارد.

اکنون تنها ایران و ۴+۱ است.

به یاد بیاورید، ترامپ اتاق [برجام] را ترک و تلاش کرد آنرا منفجر کند.

حرکات نمادین خوب است. اما برای احیای ۵+۱، آمریکا باید عمل کند: تحریمها را بردارد.

ما نیز پاسخ خواهیم داد.

این ترتیب کلیدی است: تعهد- اقدام- جلسه
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین