توییت بایدن پس از تماس با نتانیاهو
کد خبر: ۳۱۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

جو بایدن، رییس جمهور آمریکا، روز چهارشنبه ۲۹ بهمن در اولین گفتوگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در باره «ایران، پیمانهای صلح ابراهیم و مناسبات دو جانبه آمریکا و اسرائیل» سخن گفته است.جو بایدن در توییتی نوشته است: امروز با نخست وزیر اسرائیل نتانیاهو صحبت کردم و تعهد ثابت قدم ایالات متحده به امنیت اسرائیل، متحد ما، را مورد تایید مجدد قرار دادم. تیمهای ما برای تقویت همکاریهای استراتژیک ایالات متحده و اسرائیل در همه مسائل امنیتی منطقه از جمله ایران دائم در تماس هستند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین