ویدیو/ درمان افراد بالای ۶۵ سال در کشور رایگان شد
کد خبر: ۳۱۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای تمام شهرستانهای کشور تصویب شد افراد بالای ۶۵ سال به هر مرکز درمانی مراجعه کنند، رایگان درمان شوند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
