|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۳۲

حذف گزینشی المپیک از مسابقات وزنه‌برداری کلمبیا/ قهرمانی آسیا تنها گزینه پیش‌روی ملی‌پوشان

کد خبر: ۳۱۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
فدراسیون وزنه‌برداری ایران سهراب مرادی، کیانوش رستمی، علی هاشمی و علی داودی را برای حضور این مسابقات ثبت نام کرده بود و قرار بود پس از فینال لیگ برتر فهرست نهایی ارسال شود.
مسابقات وزنه‌برداری کلمبیا که قرار بود وزنه‌برداران ایران در آن شرکت کنند، علاوه بر این که به تعویق افتاده است، دیگر گزینشی المپیک نیز نیست.

به گزارش ایسنا، مسابقات گزینشی المپیک کلمبیا قرار بود ۱۲ تا ۱۶مارس (۲۲ تا ۲۶ اسفند) برگزار شود. اکنون در تقویم فدراسیون جهانی این مسابقات به تعویق افتاده است و در ماه می برگزار می‌شود و مهم‌تر این که این مسابقات دیگر گزینشی المپیک نیست.

 فدراسیون وزنه‌برداری ایران سهراب مرادی، کیانوش رستمی، علی هاشمی و علی داودی را برای حضور این  مسابقات ثبت نام کرده بود و قرار بود پس از فینال لیگ برتر فهرست نهایی ارسال شود.

به این ترتیب تنها مسابقاتی که گزینشی المپیک است و پیش روی وزنه‌برداران قرار دارد، قهرمانی آسیا در ازبکستان است که ۱۶ تا ۲۵ آوریل (۲۷ فروردین تا ۵ اردیبهشت ) برگزار می‌شود.


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین