|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۰۵

ظریف به دلیل کسالت به مجلس نرفت

کد خبر: ۳۱۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰

«ابوالفضل عمویی» در تشریح نشست روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: مهمان مدعو امروز کمیسیون وزیر امور خارجه بود که قرار بود عملکرد، تدابیر و اقدامات انجام شده درخصوص بازگشت شرکای برجامی به برجام تحلیل و بررسی شود. ولی به دلیل کسالت، ایشان در این جلسه حضور نیافتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در نشست امروز کمیسیون تحولات داخلی و بین المللی با حضور اعضا بحث و بررسی شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین