|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۱۰

استاندار خوزستان رئیس سازمان ملی استاندارد شد / روحانی: شریعتی تعهد و شایستگی دارد

کد خبر: ۳۱۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶


حجت‌الاسلام حسن روحانی، غلامرضا شریعتی را برای یک دوره چهار ساله به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور در حکمی غلامرضا شریعتی را برای یک دوره چهار ساله به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر غلامرضا شریعتی

در اجرای ماده (۳۶) قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب ۱۳۹۶.۷.۱۱ مجلس شورای اسلامی و تأیید شورای عالی استاندارد؛ نظر به تعهد و شایستگی جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسألت دارم.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین