فرمانده ستاد کرونا: ۷ فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در تهران شناسایی شده / شکل جدیدی از چرخش ویروس را در کل کشور شاهدیم
کد خبر: ۳۱۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶

زالی فرمانده ستاد کرونا از شناسایی ۷ فرد مبتلا به ویروس کرونای جهش یافته در تهران خبر دادفرمانده ستاد کرونای تهران گفت: شکل جدیدی از چرخش ویروس را در تهران و کل کشور شاهد هستیم و این میتواند نشاندهنده شکلگیری موج چهارم کرونا باشد.
وی افزود: سرعت سرایت و ابتلا در موج چهارم به مراتب بیشتر از موجهای قبل خواهد بود. تاکنون ۷ فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در تهران شناسایی شده و تمام اطرافیان این افراد ارزیابی شده اند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین