اهواز و ۷ شهر دیگر باز قرمز شدند / وضعیت خوزستان ناگوار است
کد خبر: ۳۱۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از قرمز شدن وضعیت هشت شهر خوزستان خبر داد.دکتر فرهاد ابولنژادیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: "آژیر قرمز کرونا در خوزستان به صدا در آمد.
مطابق جدیدترین بررسیها ۸ شهر اهواز، کارون، دزفول، شادگان، آبادان، خرمشهر، شوشتر و ماهشهر در وضعیت قرمز و بسیار پر خطر کرونا قرار گرفتند.
وضعیت کنونی استان ناگوار و بسیار نگرانکننده است که خروج از آن نیازمند اقدام فوری و جدی است."
مطابق جدیدترین بررسی ها ۸ شهر اهواز،کارون، دزفول، شادگان، آبادان، خرمشهر، شوشتر، و ماهشهر در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر کرونا قرار گرفتند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین