|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۴۴

نوبخت: عیدی با حقوق بهمن واریز می‌شود

کد خبر: ۳۱۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
نوبخت: عیدی با حقوق بهمن واریز می‌شود
معمولا عیدی کارکنان و بازنشسته ها همزمان و یا چند روزی فاصله با حقوق بهمن ماه واریز می شود، این در حالی است که نوبخت- رئیس سازمان برنامه و بودجه- وعده داده که عیدی امسال همزمان با پرداخت حقوق بهمن ماه خواهد بود.
عیدی ١.٥ میلیون تومانی کارکنان با حقوق بهمن ماه واریز خواهد شد.

معمولا عیدی کارکنان و بازنشسته ها همزمان و یا چند روزی فاصله با حقوق بهمن ماه واریز می شود، این در حالی است که نوبخت- رئیس سازمان برنامه و بودجه- وعده داده که عیدی امسال همزمان با پرداخت حقوق بهمن ماه خواهد بود.

البته دولت طی این سال ها عمدتا حقوق ها و عیدی کارکنان را در زمان مقرر پرداخت کرده است.

در بودجه ۱۳۹۹عیدی کارکنان یک میلیون و ٢٠٠ هزار تومان تعیین شده بود و میزان افزایش حقوق ۱۵ درصد بود ولی رقم نهایی عیدی مصوب در هیات دولت مبلغ عیدی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شد.

این افزایش به اعمال فوق العاده ۵۰ درصدی امتیاز قانونی برای حقوق کارکنان و بازنشسته ها در پایان سال گذشته بر می گردد که در نتیجه بر تغییر ضریب و محاسبات عیدی موثر بوده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین