ظریف: همچنان قدرتمند ایستادهایم
کد خبر: ۳۱۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتر به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با اشاره به بدخواهان ایران در رژیم آمریکا، نوشت: ۴۲ سال گذشته است و ما همچنان قدرتمند ایستادهایم.به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف در این توییت نوشت: هفت رییسجمهور متوالی ایالات متحده بر این افسانه قمار کردند که میتوان ایران را میان فروپاشی و تسلیم مجبور به انتخاب کرد.
۴۲ سال گذشته است و ما همچنان قدرتمند ایستادهایم.
پیام من در سالگرد انقلاب اسلامی
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین