انتقاد وزیر ارشاد از توهین به رییسجمهوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن: ستاد امر به معروف آن شهرستان که در دوچرخهسواری بانوان موضعی فعال دارد، در موضوع موتورسواران فحاش نمیخواهد اعلام موضع کند؟
کد خبر: ۳۱۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
جمعی از شرکتکنندگان راهپیمایی ۲۲ بهمن در یکی از شهرها، شعارهایی علیه رییس جمهوری سر دادند که باعث سوء استفاده رسانههای بیگانه و به حاشیه بردن حضور پرشور مردم این شهر در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از توهین به رئیس جمهوری در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نوشت: موتورسواران یک شهرستان در سالگرد انقلاب اسلامی، با وجود تاکید رهبر انقلاب بر حفظ حرمتها و پرهیز از بدزبانی، به رییسجمهوری منتخب فحاشی کردند.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ سیدعباس صالحی روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «موتورسواران یک شهرستان در سالگرد انقلاب اسلامی، با وجود تاکید رهبر انقلاب بر حفظ حرمتها و پرهیز از بدزبانی، به فحاشی به رییس جمهوری منتخب پرداختند. ستاد امر به معروف آن شهرستان که در دوچرخهسواری بانوان موضعی فعال دارد، در موضوع موتورسواران فحاش نمیخواهد اعلام موضع کند؟»
جمعی از شرکتکنندگان راهپیمایی ۲۲ بهمن در یکی از شهرها، شعارهایی علیه رییس جمهوری سر دادند که باعث سوء استفاده رسانههای بیگانه و به حاشیه بردن حضور پرشور مردم این شهر در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین