درخواست وزیر علوم از رییس سازمان برنامه و بودجه
کد خبر: ۳۱۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۶

وزیر علوم با ارسال نامهای به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار افزودن اعتبار طرح همسانسازی حقوق شاغلان دو وزارت علوم و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ردیفهای دانشگاهها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۰ شد.به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در نامه منصور غلامی خطاب به محمدباقر نوبخت آمده است: پیرو نامه شماره ۲۴۹۴۳۵ مورخ ۱۱/۱۱/۹۹ در خصوص اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح همسانسازی حقوق شاغلان دو وزارت علوم و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال آینده به میزان سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان، خواهشمند است با عنایت به برگشت لایحه بودجه به دولت از سوی مجلس شورای اسلامی، دستور فرمائید نسبت به افزودن رقم مذکور به ردیفهای دانشگاهها موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ اقدام لازم صورت پذیرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین