|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۱۲

فردوسی پور: خصوصی سازی سرخابی ها؟ کمی تا قسمتی سرکاریم!

کد خبر: ۳۱۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹


مجری تلویزیونی درباره خصوصی سازی سرخابی ها واکنش نشان داد.

عادل فردوسی پور درباره خصوصی سازی سرخابی ها گفت: فک میکنم کمی تا قسمتی سرکاریم و عزم جدی برای این کار وجود ندارد
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین