ورود هیاتی از وزارت بهداشت به مسکو / مشاور وزیر بهداشت: قرار است توافقنامه همکاری مشترک برای تولید واکسن نهایی شود

کد خبر: ۳۱۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
علیرضا وهاب زاده در توئیتی نوشت: امروز هیاتی از وزارت بهداشت وارد مسکو شد. قرار است بعد از مذاکرات با مقامات روسیه، توافقنامه همکاری مشترک برای تولید واکسن «اسپوتنیک وی» در ایران نهایی شود.


مشاور وزیر بهداشت در توئیتی نوشت: قرار است بعد از مذاکرات با مقامات روسیه، توافقنامه همکاری مشترک برای تولید واکسن « اسپوتنیک‌وی» در ایران نهایی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ علیرضا وهاب زاده در توئیتی نوشت: امروز هیاتی از وزارت بهداشت وارد مسکو شد. قرار است بعد از مذاکرات با مقامات روسیه، توافقنامه همکاری مشترک برای تولید واکسن «اسپوتنیک وی» در ایران نهایی شود.

وی در ادامه نوشت: ایران تنها کشور منطقه است که ظرفیت و امکان تولید این واکسن را دارد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین