|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۲۴

انتصاب یک زن در نمایندگی ایران در سازمان ملل برای نخستین بار

کد خبر: ۳۱۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵

برای نخستین بار بعد از  انقلاب، یک زن سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل خواهد شد.

دکتر زهرا ارشادی، مدیرکل حقوق بشر وزارت امور خارجه، قرار است به زودی به عنوان نفر دوم نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک مشغول به کار شود.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین