ویدیو / اظهارات آذری جهرمی درباره فردوسی پور در صداوسیما
کد خبر: ۳۱۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
آذری جهرمی وزیر ارتباطات در صداوسیما گفت: یک گزارشگر [فردوسیپور] را مردم دوست دارند؛ عرصه را بر او محدود کردید و اگر مجبور شد بر روی یک پلتفرم بینالمللی حضور یابد و پهنای باند خارجی مصرف شد؛ به وزارت ارتباطات «گیر» میدهید؟او همچنین گفت: داخلی کردن پهنای باند، دستوری نیست. اگر پهنای باند داخلی میخواهید؛ به ذائقه مردم احترام بگذارید؛ بجای بستن و محدود کردن، آزاد کنید و رفع انحصار.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
