سناتور ضدایرانی برای بایدن نسخه پیچید!
کد خبر: ۳۱۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
«گرگ مورفی» قانونگذار ایالت کارولینای شمالی گفت، ایرانیها خواهان محو اسرائیل هستند، ایرانیها دوست ما محسوب نمیشوند و آزمودن و امتیاز دادن به آنها یک سیاست خارجی مضحک است. وی در ادامه گفت، با وجود خروج آمریکا از برجام در زمان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا، ایران به غنی سازی ادامه میدهد.

یک سناتور جمهوریخواه آمریکا به «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور توصیه کرده که ادامه دهنده رویکرد فشار حداکثری ترامپ بر ایران باشد و وارد برجام نشود.سناتور ضدایرانی برای بایدن نسخه پیچید!
به گزارش شبکه خبری «فاکس نیوز» «گرگ مورفی» قانونگذار ایالت کارولینای شمالی گفت، ایرانیها خواهان محو اسرائیل هستند، ایرانیها دوست ما محسوب نمیشوند و آزمودن و امتیاز دادن به آنها یک سیاست خارجی مضحک است. وی در ادامه گفت، با وجود خروج آمریکا از برجام در زمان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا، ایران به غنی سازی ادامه میدهد.
مورفی از جمله امضا کنندگان نامهای جدید از سوی قانونگذاران جمهوریخواه به بایدن در زمینه عدم مماشات با ایران است و در این نامه او مدعی شده ایران موجب بی ثباتی در منطقه است. سناتور مورفی در این مصاحبه با حمایت از رژیم صهیونیستی گفت گه نرم شدن مواضع آمریکا در قبال ایران، برای اسرائیل به عنوان نزدیکترین متحد ایالات متحده در منطقه، زیان آور است.
گرگ مورفی در بخش دیگر این گفتوگو با فاکس نیوز ، ایران را به دروغگویی متهم کرد.
منبع: فارس
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین