گفتوگوی رسمی دولت بایدن و اسرائیل درباره ایران
کد خبر: ۳۱۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

ایلنا نوشت: وزرای خارجه آمریکا و رژیم صهیونیستی تلفنی درباره ایران گفتوگو کردند.«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه جدید آمریکا و «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تلفنی درباره ایران رایزنی کردند.
بنا بر اعلام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، دو طرف در این تماس تلفنی درباره «گسترش حلقه صلح، تهدید ایران و سایر مسائل» گفتوگو کردند.
این سطح بالاترین تماس بین مقامهای واشنگتن و تلآویو بعد از روی کار آمدن دولت جدید آمریکا بوده است.
دو طرف همچنین توافق کردند که زمانی که محدودیتهای مربوط به همهگیری کرونا اجازه دهد، با یکدیگر دیدار کنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین