|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۲:۳۹

سنتکام: بمب‌افکن B۵۲ آمریکا بر فراز خلیج فارس برای سومین بار به پرواز در آمدند

کد خبر: ۳۱۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵

بی بی سی: فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) می‌گوید بمب افکن های بی‌-۵۲ این کشور برای سومین بار در هفته‌های اخیر در آسمان منطقه به پرواز درآمده‌اند.

پرواز قبلی این بمب‌افکن‌ها در روزهای پایانی ریاست جمهوری دونالد ترامپ بود.

بمب‌افکن‌های بی-۵۲ این بار یک هفته پس از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن دوباره به پرواز درآمده‌اند.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین