سنتکام: بمبافکن B۵۲ آمریکا بر فراز خلیج فارس برای سومین بار به پرواز در آمدند
کد خبر: ۳۱۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵

بی بی سی: فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) میگوید بمب افکن های بی-۵۲ این کشور برای سومین بار در هفتههای اخیر در آسمان منطقه به پرواز درآمدهاند.پرواز قبلی این بمبافکنها در روزهای پایانی ریاست جمهوری دونالد ترامپ بود.
بمبافکنهای بی-۵۲ این بار یک هفته پس از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن دوباره به پرواز درآمدهاند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین