شمخانی: طالبان را در مبارزه با آمریکا مصمم دیدم
کد خبر: ۳۱۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در ملاقات امروز با هیئت سیاسی طالبان، رهبران این گروه را در مبارزه با آمریکا مصمم دیدم.علی شمخانی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: در ملاقات امروز با هیئت سیاسی طالبان، رهبران این گروه را در مبارزه با آمریکا مصمم دیدم.
وی افزود: کسی که سیزده سال در گوانتانامو زیر شکنجههای آنان بوده، مبارزه با آمریکا در منطقه را کنار نگذاشته است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین