واعظی: برنامه «زاویه» برای وزرای ما قابل قبول نبود / صداوسیما افرادی را دعوت میکند که مخالف دولت هستند
کد خبر: ۳۱۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

رئیس دفتر رئیسجمهوری گفت: نمیدانم آقای علی عسگری دعوت شده یا نه اما در آن سالنی که حضور داشتیم ایشان نبود.محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به تسنیم در خصوص عدم دعوت از رییس صداوسیما به جلسه دولت گفت: صداوسیما در گزینش افراد، افرادی دعوت میکند که مخالف دولت هستند.
وی افزود: صداوسیمای ما با مستنداتی که میسازد، نباید مردم را ناامید کند، این برنامه زاویه برای وزرای ما قابل قبول نبود.
واعظی خاطرنشان کرد: نمیدانم آقای علی عسگری دعوت شده یا نه اما در آن سالنی که حضور داشتیم ایشان نبود!
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین