پاسخ معاون وزیر ارتباطات به توییت میرسلیم: اگر استفاده از پلتفرم بینالمللی خفت است، حضور جنابعالی اینجا چه معنایی دارد؟
کد خبر: ۳۱۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱

معاون وزیر ارتباطات در پاسخ به توئیت میرسلیم نوشت: اگر استفاده از شبکههای اجتماعی خارجی خفتبار است، شما اینجا چه میکنید؟!به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ ساعاتی پیش مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس توئیت کرد: این چه خفتی است که سخنگوی دولت مدعی شده اینستاگرام یک میلیون شغل در کشور آفریده است؟ عدم خودباوری تا چه حد؟!
در پاسخ به این توئیت نمایندهی تهران، سجاد بنابی معاون وزیر ارتباطات توئیت کرد: خفت؟
ایجاد شغل خفت است یا اظهار نظر سخنگوی دولت؟
اگر استفاده از اینستاگرام یا هر پلتفرم بینالمللی خفت است، حضور جنابعالی اینجا چه معنایی دارد؟
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین