اندونزی:
نفتکش ایرانی در حال انتقال به یک جزیره است
کد خبر: ۳۱۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
این مقام اندونزیایی افزود که گارد ساحلی اندونزی در حال اسکورت دو نفتکش به جزیره "باتام" در مجمع الجزائر "ریائو" اندونزی برای انجام تحقیقات بیشتر است.

ویسنو پرامادیتا سخنگوی آژانس امنیت دریایی اندونزی درباره توقیف دو نفتکش ایرانی و پانامایی در آب های ساحلی این کشور گفت: این 2 نفتکش در آبهای استان "کالیمانتان غربی اندونزی توقیف شدهاند.او افزود: "این نفتکش ها به دلیل انواع تخلفات از جمله عدم نمایش پرچمهای ملی ، خاموش کردن سیستمهای شناسایی ، لنگر انداختن غیرقانونی و همچنین انتقال غیرقانونی محمولهشان بین کشتیها و ریختن محموله به دریا و ایجاد آلودگی توقیف شدهاند.
این مقام اندونزیایی افزود که گارد ساحلی اندونزی در حال اسکورت دو نفتکش به جزیره "باتام" در مجمع الجزائر "ریائو" اندونزی برای انجام تحقیقات بیشتر است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین