وزیر نفت: امکان واردات گاز وجود ندارد / در شرایط فعلی، کشوری نیست که بتوانیم از آن گاز وارد کنیم
کد خبر: ۳۱۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

وزیر نفت گفت: امسال و در شرایط فعلی، کشوری نیست که بتوانیم از آن گاز وارد کنیم.بیزن زنگنه در گفتوگو با ایسنا در خصوص واردات گاز اظهار کرد: مردم باید در مصرف گاز صرفهجویی کنند زیرا شرایط به شکلی است که امکان واردات گاز وجود ندارد.
وی افزود: امسال و در شرایط فعلی، کشوری نیست که بتوانیم از آن گاز وارد کنیم.
زنگنه عنوان کرد: واردات گاز با توجه به شرایط فعلی، عملی نیست و مردم تنها باید در مصرف گاز صرفهجویی کنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین