واکنش ضرغامی به خبر احضار وزیر ارتباطات به دلیل عدم فیلتر اینستاگرام: بگذارید مردم زندگی کنند
کد خبر: ۳۱۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳

عزتالله ضرغامی، رئیس پیشین صداوسیما در واکنش به خبر احضار وزیر ارتباطات به دادگاه به دلیل عدم فیلتر اینستاگرام از تلاش برای مسدودسازی این شبکه اجتماعی انتقاد کرد و نوشت: «بگذارید مردم زندگی کنند».عضو شورای عالی فرهنگی انقلاب، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «خوب یا بد مردم با اینستاگرام زندگی می کنند. اگر نتوانستیم سرویس مشابه راه اندازی کنیم، با کاهش پهنای باند، مردم را ناراضی نکنیم. بزرگترین بازار خرید و فروش مجازی ایران در اینستاگرام است، بگذارید مردم "زندگی کنند."»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین