معاونت حقوقی ریاست جمهوری خبر داد؛
ریاست جمهوری از صدا و سیما شکایت خواهد کرد
کد خبر: ۳۱۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹

در واکنش به توهین های پخش شده نسبت به رئیس جمهور و وزرای دولت معاونت حقوقی از صدا وسیما شکایت خواهد کرد.معاونت حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرد به دنبال پخش صحبت های توهین آمیز نسبت به رییس جمهور و وزرای دولت در یکی از برنامه های تلویزیونی صدا و سیما از این سازمان و کلیه عوامل پخش این برنامه شکایت خواهد کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین