انتقاد واعظی از توهینها به روحانی: هر چه به انتخابات نزدیک میشویم تخریب دولت افزایش مییابد
کد خبر: ۳۱۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
میثاق همه ما در حکمرانی قانون اساسی است، مردم از تنش و توهین و جنجال خسته شدهاند. برای حل مشکلات کشور نیاز به تعامل و همافزایی داریم، تبلیغات و دخالت در امورات و وظایف دیگران، راهگشا نیست. به جای شعار عمل کنیم و اجازه دهیم مردم قضاوت کنند.»

رئیس دفتر رئیسجمهوری با انتقاد از توهینها به حسن روحانی و دولت با بیان اینکه «هر چه به انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک میشویم توهین به رئیسجمهور و تخریب دولت افزایش مییابد»، تاکید کرد: توهین و تخریب روش غیراخلاقی است که با آموزههای دینی ما مغایر است، برای توهینکنندگان محبوبیت نمیآورد و از عزم و اراده رئیسجمهور و دولت برای تلاش بیشتر در این شرایط سخت و خدمت به مردم نمیکاهد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «هر چه به انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک میشویم توهین به رئیسجمهور و تخریب دولت افزایش مییابد. این روش غیراخلاقی که با آموزههای دینی ما مغایر است، برای توهینکنندگان محبوبیت نمیآورد، از عزم و اراده رئیسجمهور و دولت برای تلاش بیشتر در این شرایط سخت و خدمت به مردم نمیکاهد.
میثاق همه ما در حکمرانی قانون اساسی است، مردم از تنش و توهین و جنجال خسته شدهاند. برای حل مشکلات کشور نیاز به تعامل و همافزایی داریم، تبلیغات و دخالت در امورات و وظایف دیگران، راهگشا نیست. به جای شعار عمل کنیم و اجازه دهیم مردم قضاوت کنند.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین