|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۶

از ۵ بهمن، تراکنش‌های بدون کدملی برگشت می‌خورد

کد خبر: ۳۱۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

مهران محرمیان، معاون فن‌آوری‌های نوین بانک مرکزی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: از ۵ بهمن‌ماه تراکنش‌های بدون کد ملی برای شخص حقیقی یا شناسه ملی برای شخص حقوقی در «ساتنا» برگشت می‌خورند.

او در ادامه افزود: این اقدام تاثیری بر فعالیت مشتریانی که اطلاعات هویتی ایشان نزد بانک‌ها موجود است نخواهد داشت و هشداری است برای اشخاصی که کد یا شناسه ملی ندارند یا به بانک اعلام نکرده‌اند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین